سلام به همگی رفقا

چه شاگردهای پارسالم، چه شاگردهای امسالم و چه شاگردهایی که ندیدمشون تاحالا ولی از محتوای این وبلاگ استفاده میکنن و امیدوارم راضی باشن

الان یک سال شد که با شروع کرونا دیگه این وبلاگ بروزرسانی نشده بود متاسفانه

البته در سال تحصیلی جدید یعنی 1399-1400 مثل پارسال از همون ابتدا تدریس آنلاینم رو ضبط کردم

اما به دلیل مشغله کاری و گرفتاری های فراوان فرصت تدوین و آماده سازی ویدیوها تا امروز که دارم با شما صحبت میکنم پیش نمیومد!

اما بالاخره این طلسم لعنتی رو تونستم بشکنم و تمامی ویدیوهای تدریس آنلاین امسالم رو تدوین و منتشر کنم

که با چک کردن ادامه پست های وبلاگ یا از طریق منوی سایت میتونید بهشون دسترسی داشته باشید

چند نکته رو هم لازمه راجع به ویدیوهای تدریس امسال بگم:

در ویدیوهای امسال، تدریس مطالب به مراتب با کیفیت بیشتر و تمرکز بالاتری با توجه به تجربه های گذشته من وجود داره!

همینطور مطالب در حالی که کاملا یه لقمه ساده شده برای فهمیدن راحت ترش با مثال ها و توضیحات متفاوت تر و بهتر

در عین حال در زمان کمتری نسبت به ویدیوهای پارسال ارائه شده که بخاطر مجازی بودن تدریسه!

امسال پودمان دوم در 10 جلسه

پودمان سوم در 9 جلسه

پودمان چهارم در 4 جلسه

و پودمان پنجم در 5 جلسه (که تدریسش فعلا ادامه داره)

تدریس شدن که نسبت به پارسال از کیفیت تدریس بالاتر و زمان مفیدتری برخوردار هستن

امیدوارم براتون مفید باشه و اونایی که منو دنبال میکردن و منتظر این ویدیوها بودن، منو ببخشن :)

راستی تا یادم نرفته!

کانال آپارات (کلیک کنید) رو حتما سر بزنید چون علاوه بر ویدیوهای تدریس آنلاین

ویدیوهای کتاب درسی که هیچ جا واسه دانلود نیست!!! و ندادن بهتون

و همینطور ویدیوهای راهنمای هنرآموز که برای کمک به معلم ها و فهمیدن بهتر مطالب کتاب هست رو اونجا کامل آپلود کردم

 

و کلام آخر

نظرات شما رو برای اینکه بتونم پاسخ بدم، آپشن خصوصیش رو غیرفعال کردم

اگر میخواهید پاسختون رو به صورت خصوصی بدم حتما تو نظری که میذارید، یک راه ارتباطی معرفی کنید، منم نظرتون رو میخونم ولی تایید نمیکنم که بقیه نبینن و شما راحت باشید :))

خیلی حرف زدم! خیلی اوضاع خیطه!

نعره حضار : خیییییلییییی ....

فعلا :)